Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Διαφήμιση: ο βιασμός του μυαλού


Παλιότερα, ο κόσμος διασκέδαζε με τις έξυπνες και αστείες ατάκες των διαφημίσεων. Τελευταία όμως οι διαφημίσεις έχουν καταντήσει ανεπιθύμητες και ενοχλητικές, καθώς έχουν θρασύτατα διεισδύσει παντού, ακόμα και στον αυστηρά προσωπικό μας χώρο, όπως είναι το κινητό μας  ή ο υπολογιστής μας, και μας πολιορκούν ασφυκτικά, όπως οι θηρευτές το θήραμά τους. Στις εφημερίδες, στα περιοδικά, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στο διαδίκτυο, στο τηλέφωνο, στο λεωφορείο, στο δρόμο…. παντού καραδοκούν διαφημίσεις, που σου τάζουν τον ουρανό με τ’ άστρα, για να υποκύψεις στο δόλωμά τους. Γνωστή φίρμα ξεκουφαίνει ακόμα και τους πελάτες της με κακόγουστα διαφημιστικά τραγούδια, την ώρα που ψωνίζουν στα υποκαταστήματά της, παρόλο που έχουν ήδη πέσει στα δίχτυα της. Στον κόσμο της διαφήμισης δεν υπάρχει έλεος. Το μέτρο απουσιάζει. Άσχετες με τα ενδιαφέροντά σου και ανόητες διαφημίσεις  ξεπετιούνται εκεί που δεν περιμένεις και παίζουν με την υπομονή και τα νεύρα σου. Καταλαβαίνεις ότι στόχος τους είναι όχι να σου προσφέρουν αυτά που χρειάζεσαι, αλλά να σου αδειάσουν το πορτοφόλι με χοντροκομμένα ψέματα που αραδιάζουν σαν δόλωμα. Στήνουν ολόκληρο τσίρκο με θεατρικούς διαλόγους, σαχλά τραγουδάκια και άλλα  ευρήματα, που εντυπωσιάζουν τα παιδιά και τους αφελείς. Αυτή η πλύση εγκεφάλου γίνεται εκβιαστικά, φορτικά και κατ’ επανάληψη. Καλή είναι η ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα που κυκλοφορούν, αλλά πρέπει να γίνεται υπεύθυνα, σωστά και με σοβαρότητα. Να κατατοπίζεται κάθε ενδιαφερόμενος για τις τιμές και την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, χωρίς ανεύθυνες φανφάρες και λεκτική ασυδοσία, που καταντά βιασμός του μυαλού. Πάνω απ’ όλα, να απαγορεύονται αυστηρά τα τηλεφωνήματα των πλασιέ προς άγρα πελατών, χωρίς να χρειάζεται λήψη άλλων μέτρων από τον κάτοχο του τηλεφώνου που υφίσταται την παρενόχληση. Ζητάω πολλά;


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα